wtorek, 6 sierpnia 2013

MAGAZYN ELLE sieprpień 2013



Hej, Chciałabym się z wami podzielić moją długoletnią przyjaźnią z miesięcznikiem Elle :)
Czytam ten magazyn od wielu lat, bywało różnie raz byłam zachwycona a następnym razem rozczarowana ale nigdy nie przestałam go kupować. Od dwóch lat prenumerują Elle i jestem jeszcze bardziej zadowolona.
Po pierwsze płacę raz w roku cenę promocyjną po drugie magazyn dostarcza mi listonosz i mam go wcześniej niż gdy kupowałam go w kiosku. Dla tych co prenumerują  magazyn ma  inna szatę graficzną na okładce .Warto wejść na stronę i zapoznać się z ofertą, naprawdę warto.


W sierpniowym numerze, który ma aż 210 stron, jest dużo trendów i inspiracji na jesień, nowinki ze świat mody. Wywiad z Magdaleną Frąckowiak, artykuł o najnowszym filmie o księżnej Dianie i jeszcze dużo ciekawych artykułów. Naprawdę polecam :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz