wtorek, 6 sierpnia 2013

ĆWICZENIA CZAS ZACZĄĆ :)




Hej, dzisiaj trochę o moich ćwiczeniach. Wszyscy ćwiczą więc i ja zaczęłam, nie ze względu na modę ale poprawę kondycji.  Nie ćwiczę żeby schudnąć bo wagę mama akurat ale po to żeby się lepiej czuć. Mam siedząca pracę i niestety ale nogi nie są w najlepszej kondycji :(  Naprawdę zachęcam wszystkich do ćwiczeń, każdy powinien wybrać takie które jemu będą pasować i przy których się nie zniechęci. Nawet 20 minut kilka razy w tygodniu zrobi dużą różnicę. Jak już się zacznie to potem automatycznie się pamięta o ćwiczeniach. Nie trzeba kupować specjalnego stroju ani butów, jak się ćwiczy w domu to mogą być skarpetki i jakiś podkoszulek a z czasem można sobie kupić odpowiedni strój.
Już od dłuższego czasu subskrybuje na YouTubie kanał XHIT Dally , bardzo sympatyczne dziewczyny pokazują różne zestawy ćwiczeń.  Na końcu postu filmik z ich ćwiczeniami, który aktualnie robię. Bardzo tez lubię ćwiczenia z Ewą mam jej dwie płyta, narazie próbowałam killera :) 

Na wyprzedażach kupiłam sobie koszulkę w Bershce za 19 zł, nie była w planie ale za taka cenę to nie mogłam nie kupić. Buty kupione na allegro, spodenki w sklepie bez nazwy.

Powodzenia w ćwiczeniach :)








Świetne są te ćwiczenia na nogi, tylko uwaga na następny dzień są straszne zakwasy :(







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz